Florinus.lt UAB Florinus +370 616 88225 info[eta]florinus[dot]lt
Prekių grąžinimas ir garantijos | FLORINUS.LT

Prekių grąžinimas ir garantijos

Prekių grąžinimas

Florinus.lt iš savo klientų nepatikusias prekes priima atgal. Grąžinant prekes būtina laikytis Florinus.lt bei Lietuvos Respublikos įstatymų numatytos tvarkos:

1.      grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant gamykliškai nekokybišką prekę);

2.      prekė privalo būti pirkėjo nesugadinta, nesubraižyta, kitaip nepažeista;

3.      prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir t.t.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai gražinama gamykliškai nekokybiška prekė;

4.      grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kurią gavo pirkėjas;

5.      grąžinant prekę, būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną bei autentiškumo sertifikatą (jei tokius Florinus.lt buvo išdavęs), taip pat užpildytą prekės grąžinimo dokumentą, kurį esant reikalui išduos Florinus.lt administracija.

6. Specialūs užsakymai atgal nepriimami. (Specialus užsakymas yra kuomet klientas pageidauja išskirtinių prekių kiekių ir konkrečių prekių užsakymo kurių Florinus.lt neturi pardavime).


*Visas prekių grąžinimo išlaidas (siuntimo ir kitas, jeigu tokių atsiranda) apmoka klientas.

LR Įstatymų numatyta tvarka Florinus.lt įsipareigoja klientui pinigus grąžinti per 14 darbo dienų, po to, kai mūsų atsakingas specialistas, apžiūrėjęs prekę, įvertins ir nustatys, kad prekė nėra pažeista ar kitaip kliento sugadinta.    



Garantijos


Mūsų prekėms yra taikomos Florinus.lt, gamintojų ir LR įstatymų nustatytos garantijos. Apie suteikiamą garantiją ir garantinį laikotarpį yra atskirai rašoma konkrečios prekės profilyje. Garantija - tai nemokamas gaminio taisymas ar pakeitimas nauju, ne prastesnės charakteristikos gaminiu.  

Gaminiui sugedus garantija netaikoma šiais atvejais:

              1.      dėl netinkamų eksploatavimo, laikymo ar priežiūros sąlygų (valymo, plovimo, subraižymo ir t.t.);
              2.      kai prekė buvo bandyta ardyti, buvo sutrenkta ar kitaip pirkėjo sugadinta;
              3.      elektroniniams prietaisams, kai gedimams atsiranda dėl elektros tinklų sutrikimo, įtampos svyravimų, perkrovų ir t.t.;
              4.      jei į garantinės prekės vidų patenka pašalinių dalelių (skysčių, dulkių, žvyro, smėlio ir pan.);
              5.      Force majeure, kai gedimas atsiranda dėl nenugalimų aplinkybių - stichinių nelaimių (žaibo, potvynio, žemės drebėjimo, gaisro ir t.t.);
              6.      kai garantinė prekė buvo naudojama ne pagal jos paskirtį.
 
*Garantija pradeda galioti nuo prekės įsigijimo dienos.