• Jūsų prekių krepšelis tuščias!

Prekių grąžinimas ir garantijos

Prekių grąžinimas

Florinus.lt iš savo klientų nepatikusias prekes priima atgal. Grąžinant prekes būtina laikytis Florinus.lt bei Lietuvos Respublikos įstatymų numatytos tvarkos:

1.      grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant gamykliškai nekokybišką prekę);

2.      prekė privalo būti pirkėjo nesugadinta, nesubraižyta, kitaip nepažeista;

3.      prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir t.t.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai gražinama gamykliškai nekokybiška prekė;

4.      grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kurią gavo pirkėjas;

5.      grąžinant prekę, būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną bei autentiškumo sertifikatą (jei tokius Florinus.lt buvo išdavęs), taip pat užpildytą prekės grąžinimo dokumentą, kurį esant reikalui išduos Florinus.lt administracija.

6. Specialūs užsakymai atgal nepriimami. (Specialus užsakymas yra kuomet klientas pageidauja išskirtinių prekių kiekių ir konkrečių prekių užsakymo kurių Florinus.lt neturi pardavime).
7. Investiciniai AUKSO/SIDABRO/PLATINOS/PALADŽIO gaminiai (Luitai, monetos) pagal LR ir ES įstatymus pateikus užsakymą ir fiksavus kainą yra negražintinos prekės, norint atšaukti užsakymą, jį galime atgal priimti tik pagal nurodytas produktų supirkimo kainas (Nr. 738, 2014-07-22, paskelbta TAR 2014-07-28, i. k. 2014-10565).


*Visas prekių grąžinimo išlaidas (siuntimo ir kitas, jeigu tokių atsiranda) apmoka klientas.

LR Įstatymų numatyta tvarka Florinus.lt įsipareigoja klientui pinigus grąžinti per 14 darbo dienų, po to, kai mūsų atsakingas specialistas, apžiūrėjęs prekę, įvertins ir nustatys, kad prekė nėra pažeista ar kitaip kliento sugadinta.    



Garantijos


Mūsų prekėms yra taikomos Florinus.lt, gamintojų ir LR įstatymų nustatytos garantijos. Apie suteikiamą garantiją ir garantinį laikotarpį yra atskirai rašoma konkrečios prekės profilyje. Garantija - tai nemokamas gaminio taisymas ar pakeitimas nauju, ne prastesnės charakteristikos gaminiu.  

Gaminiui sugedus garantija netaikoma šiais atvejais:

              1.      dėl netinkamų eksploatavimo, laikymo ar priežiūros sąlygų (valymo, plovimo, subraižymo ir t.t.);
              2.      kai prekė buvo bandyta ardyti, buvo sutrenkta ar kitaip pirkėjo sugadinta;
              3.      elektroniniams prietaisams, kai gedimams atsiranda dėl elektros tinklų sutrikimo, įtampos svyravimų, perkrovų ir t.t.;
              4.      jei į garantinės prekės vidų patenka pašalinių dalelių (skysčių, dulkių, žvyro, smėlio ir pan.);
              5.      Force majeure, kai gedimas atsiranda dėl nenugalimų aplinkybių - stichinių nelaimių (žaibo, potvynio, žemės drebėjimo, gaisro ir t.t.);
              6.      kai garantinė prekė buvo naudojama ne pagal jos paskirtį.
 
*Garantija pradeda galioti nuo prekės įsigijimo dienos.

PILNOS BENDROS TAISYKLĖS

Specialus užsakymas – kliento užsakytos išskirtinės prekės, kuriomis įmonė įprastai neprekiauja.

Pardavėjas – Įmonė „Florinus“, kurios pirkimo-pardavimo tvarką apžvelgia šios taisyklės

Pirkėjas – bet kuris asmuo, kuris naudojasi UAB „Florinus“ paslaugom

Gavėjas – Pirkėjas arba pirkėjo įgaliotas asmuo, kuris priima prekę.

Paskyra – Kliento paskyra įmonės „Florinus“ internetinėje svetainėje.


Bendrosios nuostatos


1.1. Šios taisyklės kartu su kitais šiame tinklalapyje pateikiamais dokumentais, yra skirtos suteikti informaciją apie pirkimo-pardavimo santykių internetinėje įmonės UAB „Florinus“ (toliau – pardavėjas) parduotuvėje tvarką bei išdėstyti visas sutarties sąlygas asmeniui, užsisakančiam prekes ir paslaugas įmonės elektroninėje parduotuvėje ar joje užsiregistravusiam asmeniui (toliau – klientas).

1.2. Taisyklių galiojimas apima prekybą tiek UAB „Florinus“ fizinėse parduotuvėse, tiek užsakymų vykdymą elektroninėje parduotuvėje.

1.3. Pardavėjas turi teisę bet kada pakeisti šių taisyklių nuostatas. Sudarant sutartį tarp pardavėjo ir kliento galioja tik tuo metu paskelbta šių taisyklių redakcija.

1.4. Klientas, sudarydamas sutartį su pardavėju, turi būti susipažinęs su šiomis taisyklėmis ir sutikti su jų nuostatomis bei kitais susijusiais dokumentais. Sudarydamas sutartį pirkėjas patvirtina, jog žino šių taisyklių bei susijusių dokumentų nuostatas bei prisiima visą atsakomybę už jų laikymąsi.


Prekės


2.1. Pardavėjo internetinėje parduotuvėje pateikiami prekių atvaizdai yra iliustracinio pobūdžio. Nepaisant pardavėjo pastangų atvaizduoti prekių spalvas kuo tiksliau, nėra garantuojama, kad kliento įrenginio ekranas tiksliai atspindės prekių spalvas.

2.2. Pardavėjas garantuoja, kad siūloma prekė nesiskirs nepaisant, kad prekė gali būti įpakuota skirtingame įpakavime, nei pavaizduota internetinėje parduotuvėje.

2.3. Visos internetinėje parduotuvėje pateikiamos prekės yra prieinamos, nebent prekės, kurių pardavėjas laikinai neturi, atskirai pažymėtos ženklu „laikinai neturime“.

Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymas

2.4. Sandorį su UAB „Florinus“ sudaryti gali:

asmenys, sulaukę 18 metų;

asmenys, sulaukę 16 metų ir turintys tėvų ar globėjų sutikimą;

asmenų įgalioti atstovai.

2.5. Sutartį tarp pardavėjo ir kliento galima sudaryti užsiregistravus UAB „Florinus“ internetiniame puslapyje arba esant neregistruotu vartotoju, tačiau pateikus visus sandoriui reikalingus duomenis.

2.6. Sutartis tarp pardavėjo ir klientui yra laikoma sudaryta ir įsigalioja tada kai klientui yra išsiunčiamas elektroninis laiškas apie užsakymo patvirtinimą su išankstinio mokėjimo sąskaita.

2.7. Nuo užsakymo atlikimo momento, klientas įsipareigoja sumokėti visą sumą į UAB „Florinus“ sąskaitą per 2 (dvi) valandas.

2.8. Kiekviena su pardavėju sudaryta sutartis ar užsakymas yra saugomi UAB „Florinus“ elektroninėje duomenų bazėje.

2.9. Internetinio užsakymo atveju, kliento nurodytu elektroninio pašto adresu pardavėjas išsiunčia laišką apie užsakymo gavimo patvirtinimą.

2.10. Prekių pardavimo sutarties atveju paruošęs užsakymą pardavėjas:

Informuoja klientą apie prekių parengimą atsiėmimui fizinėje parduotuvėje arba perdavimą pristatymo paslaugas teikiančios įmonės atstovui;

pristačius prekes pateikia klientui elektroninę ir popierinę PVM sąskaitą – faktūrą su operacijos duomenimis.

2.11. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas neturi galimybės parduoti Prekę, pavyzdžiui, dėl to, kad Prekės nėra sandėlyje, dėl to, kad Prekė nebėra parduodama arba dėl techninės elektroninių sistemų klaidos, susijusios su internetinėje parduotuvėje pateikiama informacija, Pardavėjas informuos Pirkėją elektroniniu paštu ar kitomis priemonėmis (skambučiu ir/arba SMS žinute) ir užsakymas nebus vykdomas. Tuo atveju, jeigu Pirkėjas jau bus sumokėjęs už Prekę, Pardavėjas grąžins sumokėtas sumas per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.


Kainos apmokėjimo tvarka ir terminai


3.1. UAB „Florinus“ internetinėje parduotuvėje prekių kainos nurodytos eurais su įskaičiuotu pridėtinės vertės mokesčiu (PVM), jeigu jis prekei yra taikomas.

3.2. Investicinių metalų (aukso, sidabro, platinos, paladžio) luitų ir kitų dirbinių kaina nustatoma pagal dienos pasaulinę investicinių metalų biržos kainą. Kolekcinių tauriųjų metalų, monetų, meno dirbinių kaina nustatoma pagal tauriųjų metalų kainas pasaulinėse biržose bei atsižvelgiant į konkrečios prekės kolekcinę, istorinę vertę, pasiūlą bei paklausą.

3.3. Į nurodytas kainas nėra įskaičiuota prekių pristatymo išlaidos, jeigu nėra nurodyta kitaip. Šios išlaidos yra apmokamos kliento.

3.4. Klientas, apsipirkęs UAB „Florinus“ internetinėje parduotuvėje, turi pasirinkti prekių pristatymo būdą:

Į pasirinktą paštomatą;

Pristatymą registruota siunta;

pristatymą į rankas per kurjerių tarnybą;

atsiėmimą bet kurioje pardavėjo fizinėje parduotuvėje;

prekių pristatymą į kitą valstybę;

3.5. Perkant UAB „Florinus“ internetinėje parduotuvėje, atsiskaityti galima:

prisijungus prie asmens elektroninės bankininkystės;

bankiniu pavedimu;

pardavėjo fizinėje parduotuvėje prekės atsiėmimo metu (grynaisiais pinigais ar bankine kortele).

3.6. Klientas privalo apmokėti užsakymą:

a. per 2 valandas, jei užsakytos prekės kaina tiesiogiai priklauso nuo pasaulinėse biržose besikeičiančios tauriųjų metalų kainos, jeigu klientas su UAB Florinus vadybininkais neturi atskiro susitarimo.

b. per 48 valandas visais kitais atvejais kuomet perkami ne investiciniai produktai.

3.7.Pardavėjas gali keisti užsakymo kainą po sutarties sudarymo, jeigu:

užsakymas pateiktas ne UAB „Florinus“ darbo valandomis;

dėl techninių kliūčių internetinėje parduotuvėje buvo nurodyta neteisinga kaina ar kitos pardavimo sąlygos;

dėl kliento ar trečiųjų asmenų veiksmų padidėjo su užsakymu susijusios išlaidos;

įvykus nuo pardavėjo nepriklausančioms aplinkybėms, dėl ko ženkliai pakito tauriųjų metalų kainos pasaulinėje rinkoje.


Prekių pristatymas ir atsiėmimas


4.1. UAB „Florinus“ internetinėje parduotuvėje užsakytos prekės pristatomos šių taisyklių 3.3. punkte numatytais būdais.

4.2. Prekių pristatymas Lietuvoje trunka 48-72 (keturiasdešimt aštuonias – septyniasdešimt dvi) valandas nuo užsakymo priėmimo. Jeigu prekės užsakomos iki darbo dienos 15 (penkioliktos) valandos, prekių pristatymo į paštomatą atveju siuntinys pristatomas sekančią darbo dieną.

4.3. Ne darbo dienomis, savaitgaliais ir šventiniu laikotarpiu užsakymų pristatymo terminas, priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, gali būti ilgesnis.

4.4. Pristatymo terminas gali būti pratęstas, jeigu:

klientas buvo informuotas, kad sutarties sudarymo metu pardavėjas prekės neturi;

klientas UAB „Florinus“ internetiniame puslapyje ar atliekant užsakymą buvo tinkamai informuotas apie galimą prekių vėlavimą;

klientas atliko užsakymą prekei, kuria pardavėjas numato prekiauti ateityje ir dėl to negali jam pristatyti jos iki prekybos šia preke pradžios;

esant nenumatytoms aplinkybėms, kurių išsprendimas nėra priklausomas nuo pardavėjo veiksmų. Šiuo atveju pardavėjas privalo per įmanomą trumpiausią laiką pranešti klientui apie susidariusią padėtį bei informuoti apie vėluosiantį pristatymą.

4.5. Klientui negavus prekių per šiose taisyklėse nurodytą terminą, jis, ne vėliau kaip per 1 (vieną) dieną po termino pabaigos, privalo informuoti pardavėją apie negautą užsakymą.

4.6. Prekės klientui įteikiamos asmeniškai. Jei pirkėjas pageidauja, jog prekes priimtų kitas asmuo, jis, pildydamas užsakymo formą UAB „Florinus“ internetinėje parduotuvėje, privalo nurodyti įgalioto priimti prekes asmens duomenis.

4.7. Pardavėjas nėra atsakingas už neįvykusį prekės pristatymą, jeigu klientas ar įgaliotas asmuo (gavėjas) neturėjo galimybės priimti prekes pristatytas adresu, kurį jis nurodė sutarties sudarymo metu.

4.8. Atsiimant užsakymą, gavėjas, kartu su siuntinį pristačiusiu asmeniu, privalo patikrinti, ar siunta nėra pažeista.

4.9. Nustačius siuntos pažeidimą (-us), siuntos gavėjas turi teisę siuntos nepriimti. Apie nustatytus pažeidimus gavėjas kartu su siuntą pristačiusios įmonės darbuotoju turi užpildyti siuntos patikrinimo aktą, kuriame nurodo siuntos pažeidimus. Siuntos gavėjui nepatikrinus jos būklės ir pasirašius siuntą pristačiusios įmonės darbuotojo elektroniniame įrenginyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime nenurodžius jokių pastabų, prekė laikoma pristatyta be jokių defektų.

4.10. Pristatymas laikomas įvykdytu, kai prekės pristatomos kliento nurodytu adresu.


Prekių kokybės garantija


5.1. UAB „Florinus“ garantuoja parduodamų prekių kokybę;

5.2. Klientas turi teisę reikalauti, kad pardavėjas pašalintų prekės trūkumus, atsiradusius iki prekė buvo perduota jam, pakeisti prekę ar ją grąžinti.

5.3. Klientui įvertinus, kad prekė neatitinka kokybės ar yra kitokios komplektacijos, nei užsakytoji, jis turi per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų pateikti pardavėjui prašymą, kuriame nurodytas atlikto užsakymo numeris, data, prekės pavadinimas, kaina ir pagrįstus paaiškinimas apie nustatytus prekės neatitikimus. Prašyme klientas turi nurodyti, kokio savo teisių reikalavimo jis pageidauja:

atitinkamai sumažinti prekės kainą;

pakeisti kokybės neatitinkančią prekę į analogišką kokybišką prekę;

grąžinti prekę ir atgauti sumokėtus pinigus, kai pažeista prekė yra esminis užsakymo pažeidimas.

5.4. Kartu su prašymu klientas privalomai turi pateikti:

užsakymo sudarymo metu gautą kasos kvitą ar PVM sąskaita faktūrą;

sugadintos prekės ar jos pakuotės nuotrauką.

Nepateikus šių įrodymų, prekės neatitikimai reikalavimams gali būti šalinami tik pardavėjui sutikus.

5.5. Pardavėjas kliento prašymą išnagrinėja ir atsakymą pateikia per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.

5.6. Prekei sugedus garantija netaikoma šiais atvejais:

dėl netinkamų eksploatavimo, laikymo ar priežiūros sąlygų (valymo, plovimo, subraižymo ir t.t.)

kai prekė buvo bandyta ardyti, buvo sutrenkta ar kitaip pirkėjo sugadinta;

elektroniniams prietaisams, kai gedimas atsiranda dėl elektros tinklų sutrikimo, įtampos svyravimų, perkrovimų ir t.t.

jei į garantinės prekės vidų patenka pašalinių dalelių (skysčių, dulkių, žvyro, smėlio ir pan.);

Force majeure, kai gedimas atsiranda dėl nenugalimų aplinkybių – stichinių nelaimių (žaibo, potvynio, žemės drebėjimo, gaisro ir t.t.);

kai garantinė prekė buvo naudojama ne pagal jos paskirtį.

5.7. Šalims susitarus, kad pardavėjas priima atgal netinkamos kokybės prekę:

klientui suma, sumokėta už prekę, grąžinamą į bankinę sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas, arba, tuo atveju, kai buvo sumokėta grynaisiais pinigais, į pirkėjo nurodytą bankinę sąskaitą bet kuriame Lietuvos Respublikoje veikiančiame banke;

klientui pageidaujant, už prekę mokėta suma gali būti išmokama įmonės fizinėse parduotuvėse.

5.8. Prekės kokybės garantija pradeda galioti nuo prekės įsigyjimo datos.


Sutarties atsisakymas ir pinigų grąžinimas


6.1. Klientas, jeigu jis yra fizinis asmuo, turi teisę atsisakyti sutarties ir grąžinti prekę per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės priėmimo.

6.2. Grąžinama prekė privalo būti:

originalioje pakuotėje;

pirkėjo nesugadinta, nesubraižyta, kitaip nepažeista;

nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir t.t.)

nenaudota;

tos pačios komplektacijos, kurią gavo pirkėjas.

6.3. Prekės grąžinimo teisė negalioja prekėms:

kurios buvo pirktos pagal specialius užsakymus;

Perlams, brangakmeniams, tauriesiems metalams ir jų dirbiniams;

meno kūriniams, kolekcionavimo objektams ir antikvariniams daiktams.

6.4. klientui norint atsisakyti sutarties ir esant bent vienam iš 6.2. punkte nurodytų trūkumų, atsiradusių dėl kliento kaltės, jis atsako už prekės vertės sumažėjimą ir neturi teisės reikalauti iš pardavėjo pilnos sumos už grąžinamą prekę.

6.5. Norėdamas grąžinti prekę, klientas kreipiasi į UAB „Florinus“ su pranešimu apie grąžinamą prekę ir atsiunčia užpildytą prekės grąžinimo dokumentą.

6.6. klientas, norėdamas grąžinti prekę, tai padaryti privalo per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo pranešimo apie grąžinamą prekę.

6.7. Prekė turi būti grąžinama pilnos komplektacijos originaliame įpakavime. Su preke kartu turi būti grąžinama:

prekės grąžinimo dokumentas (išduoda įmonės administracija);

kasos čekio originalas (jei prekė pirkta fizinėje parduotuvėje);

originali prekės pirkimo PVM sąskaita-faktūra;

garantinis talonas bei autentiškumo sertifikatas (jei įmonė tokius buvo išdavus).

6.8. Pardavėjas už grąžintą prekę pirkėjo sumokėtus pinigus grąžina per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai pardavėjo atsakingas specialistas, apžiūrėjęs prekę, įvertina ir nustato, ar prekė nėra pažeista ar kitaip pirkėjo sugadinta. Suma už grąžintas prekes išmokama 5.7. punkte nurodytais būdais.

6.9. Nusprendęs grąžinti prekę klientas yra atsakingas už prekių transportavimo išlaidas.


Kliento teisės


7.1. Klientas turi teisę naudotis pardavėjo teikiamomis paslaugomis šių taisyklių numatyta tvarka

7.2. Klientas turi atsisakyti sutarties šių taisyklių nustatyta tvarka.

7.3. Klientas turi teisę reikalauti pakeisti sugadintą, nepilnos komplektacijos ar bet kaip kitaip kokybės neatitinkančią prekę šių taisyklių nustatyta tvarka.

7.4. Klientas turi visas kitas teises nustatytas šiose taisyklėse, privatumo politikoje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.


Kliento pareigos


8.1. Klientas įsipareigoja sumokėti:

už užsakytas prekes;

už prekių transportavimo išlaidas;

kitus sandoryje numatytus mokėjimus.

8.2. Pasikeitus kliento registracijoje nurodytiems duomenims, prieš atlikdamas užsakymą klientas privalo juos atnaujinti.

8.3.  Klientas viso bendradarbiavimo su UAB „Florinus“ metu turi pareigą neatskleisti tretiesiems asmenims savo prisijungimo prie pardavėjo internetinės parduotuvės duomenų. Klientas prisiima pareigą kaip įmanoma greičiau informuoti pardavėją, jeigu jam kyla įtarimas, jog tretieji asmenys gali prisijungti prie jo paskyros.

8.4. Klientas įsipareigoja sąžiningai naudotis pardavėjo elektronine parduotuve, laikantis šių taisyklių bei kitų Lietuvos Respublikos įstatymų nuostatų, nevykdyti veiksmų, kurie pakenktų svetainės vientisumui ir kitaip prieštarautų teisėtam naudojimuisi internetiniu portalu.

8.5. Klientas turi visas kitas pareigas, nustatytas kituose Lietuvos Respublikos teisės aktuose.  


Pardavėjo teisės


9.1. Pardavėjas turi teisę nutraukti ar sustabdyti internetinės parduotuvės veiklą apie tai iš anksto neįspėjęs kliento ir neatsako už jokius iš to kylančius kliento nuostolius.

9.2. Pardavėjas turi teisę sustabdyti arba nutraukti bendradarbiavimą su klientu ir nevykdyti jo užsakymų jeigu yra įtariama, jog klientas tyčia kenkia pardavėjui nesilaikydamas šių taisyklių ir kitų Lietuvos Respublikos teisė aktų numatytų reikalavimų.

9.3. Pardavėjas turi teisę tam tikroms prekėms nustatyti minimalų ir/arba maksimalų prekės užsakymo kiekį.

9.4. Pardavėjas turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį su klientu, jeigu jis šiose taisyklėse nurodytais terminais ir sąlygomis neapmoka savo užsakymo.

9.5. Pardavėjas pasilieka teisę anuliuoti kliento užsakymą, jeigu jo neįm

9.6. Pardavėjas turi teisę vienašališkai anuliuoti užsakymą, jeigu kyla neaiškumų dėl kliento pateiktos informacijos, o su pirkėju nurodytais kontaktais nepavyksta susisiekti per 3 (tris) darbo dienas.

9.7. Pardavėjas turi visas kitas taisyklėse ir LR teisės aktuose numatytas teises.


Pardavėjo pareigos


10.1 Pardavėjas įsipareigoja sudaryti sąlygas klientui naudotis UAB „Florinus“ teikiamomis paslaugomis tiek fizinėse, tiek internetinėje parduotuvėse. Pardavėjas neatsako už laikinus ar visiškus parduotuvių neveikimus ir neprisiima jokios atsakomybės už nuostolius, kilusius klientui dėl parduotuvių neveikimo.

10.2. Pardavėjas įsipareigoja vykdyti užsakymų pristatymą pirkėjo nurodytu adresu pagal taisyklėse nurodytus terminus ir sąlygas.

10.3. Pardavėjas įsipareigoja pranešti pirkėjui apie nutraukiamą užsakymą per 1 (vieną) darbo dieną. Jei užsakymas jau buvo apmokėtas, pinigai pirkėjui grąžinami per 1 (vieną) darbo dieną nuo užsakymo nutraukimo momento.

10.4. Pardavėjas dėl svarbių priežasčių negalėdama klientui pateikti užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę. Jeigu klientas nesutinka užsakytos prekės keisti į analogą, įmonė grąžina kliento sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas, o klientas neturi teisės reikšti įmonei pretenzijas dėl užsakymo neįvykdymo.

10.5. Pardavėjas įsipareigoja gerbti kliento teisę į jo pateiktos asmeninės informacijos saugumą, išskyrus atvejus numatytus Lietuvos Respublikos įstatymuose ir „Privatumo politikoje“.

10.6. Pardavėjas įsipareigoja laikytis visų šiose taisyklėse ir kituose Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.


Atsakomybė


11.1 Už sutarties pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

11.2 Klientas yra atsakingas už prisijungimo prie savo paskyros duomenų saugumą. Visiems veiksmams, atliktiems iš kliento paskyros laikoma, jog sandoris sudarytas kliento vardu nepaisant to, jog paskyra naudojosi tretieji asmenys. Klientas, įtaręs, kad tretieji asmenys galėjo sužinoti prisijungimo prie paskyros duomenis, privalo nedelsdamas apie tai informuoti įmonės darbuotojus.

11.3 Klientas yra atsakingas už pardavėjo internetiniame puslapyje savo paskyroje pateiktos informacijos teisingumą. Pirkėjas negali reikšti pretenzijų pardavėjui, jeigu padariniai kilo dėl neteisingai pirkėjo nurodytos informacijos.

11.4. Klientas neatsakingas už tai, kad  klientas patyrė nuostolį dėl šių taisyklių, privatumo politikos ir kitos viešai prieinamos informacijos nežinojimo.

11.5 Pardavėjas atsakingas tik už informaciją, kuri pateikta internetiniame puslapyje www.florinus.lt. Pardavėjas neatsako už informaciją, pateiktą kitų organizacijų internetiniuose puslapiuose, į kuriuos galima patekti per nuorodas UAB „Florinus“ tinklalapyje, tų tinklalapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

11.6. Pardavėjas nėra atsakingas už sutarties ar bet kurių kitų įsipareigojimų pavėluoto nevykdymo arba visiško neįvykdymo, jeigu tai atsirado dėl pardavėjo nekontroliuojamų veiksnių.

11.6.1. Pardavėjo nekontroliuojami veiksniai yra bet kokie veiksmai ar įvykiai, kurie nepriklauso nuo pardavėjo ir negali būti jo paveikiami.

11.6.2. Įvykus pardavėjo nekontroliuojamam įvykiui, dėl kurio atsiranda kliūčių tinkamam sutarties vykdymui:

pardavėjas nedelsiant apie tai praneš klientui;

pardavėjo įsipareigojimų vykdymas bus sustabdytas ir jų vykdymo terminas bus pratęstas, iki kol pasibaigs pardavėjo nekontroliuojami veiksniai darys įtaką sutarties įvykdymui.

11.7. Pardavėjas, tiek kiek tai neprieštarauja taikytiniems teisės aktams, yra atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika ir kitais šiose Taisyklėse nurodomais dokumentais, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.


Baigiamosios nuostatos


12.1. Pardavėjas draudžia be jos sutikimo komerciniais tikslais naudoti bet kokią internetiniame puslapyje esančią informaciją. Už šio punkto pažeidimus atsakoma Lietuvos Respublikų teisės aktų numatyta tvarka.

12.2. Klientas, norėdamas įsigyti prekę iš pardavėjo parduotuvių, privalo susipažinti ir sutikti su šiomis taisyklėmis ir privatumo politika.

12.3 UAB „Florinus“ turi teisę bet kuriuo metu koreguoti šias taisykles, atsižvelgiant į teisės aktų pakeitimus ir teisėtus savo interesus. Apie šių taisyklių, privatumo politikos ir kitos svarbios informacijos atnaujinimą pardavėjas praneša savo internetinio puslapio skyrelyje „Naujienos“.

12.4. Pardavėjas turi teisę neteikti paslaugų klientams, kurie nesilaiko ar nesutinka su šiomis taisyklėmis.

12.5. Kiekvienas tarp šalių kilęs ginčas, nesutarimas ar reikalavimas, susijęs su šiomis taisyklėmis, sprendžiamas derybų būdu. Nepavykus rasti abi šalis tenkinančio sprendimo, ginčas sprendžiamas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

12.6. Klientas, nepatenkintas UAB „Florinus“ teikiamomis paslaugomis ar prekių kokybe ir neradęs sprendimo derybų būdu, turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.